Dokumenty prezentacja i obieg.

Poniżej prezentujemy dokumenty, uprawniające do prowadzenia księgowo – doradczej działalności:

Zachęcamy do zapoznania się z ww. dokumentami.

Zgodnie z umową jaką podpisują Państwo z naszym biurem, zobowiązują się Państwo do przekazania wszelkich dokumentów z miesiąca poprzedniego do dnia 10 miesiąca obecnego. Takie rozwiązanie jest skutkiem terminów jakie obowiązuję w Urzędach Skarbowych i ZUS.

Ważne terminy podatkowe – do kiedy składamy dokumenty i płacimy PIT, VAT i ZUS.

• do 7 dnia każdego miesiąca rozliczają się podatnicy będący na karcie podatkowej,
  • do 20 dnia każdego miesiąca płaci się zryczałtowany podatek od przychodów ewidencjonowanych,
  • do 20 dnia każdego miesiąca wpłaca się zaliczki na podatek dochodowy od osób prowadzących działalność gospodarczą na zasadach ogólnych,
  • do 25 dnia każdego miesiąca rozlicza się podatek VAT i składa formularz VAT-7, a w przypadku podatników rozliczających podatek VAT kwartalnie, rozlicza się go do 25 dnia każdego miesiąca następującego po kwartale,
  • do 25 dnia w wersji elektronicznej rozlicza się VAT UE za miesiąc poprzedni,
  • do 25 dnia każdego miesiąca wszyscy czynni podatnicy VAT mają obowiązek wysyłki JPK_VAT,
  • do 10 dnia każdego miesiąca odprowadza się składki ZUS za pracodawcę niezatrudniającego pracowników,
  • do 15 dnia każdego miesiąca odprowadza się składki ZUS za pracowników i za pracodawcę zatrudniającego pracowników.

Dokumenty do naszego biura, można dostarczać w godzinach pracy biura KK Rachunkowość to jest:

Poniedziałek, środa, czwartek: 09:00 – 20:00.
Wtorek, piątek: 16:00 – 20:00.

Istnieje również możliwość odbioru dokumentów z siedziby klienta,
a usługa ta jest ustalana indywidualnie.

Jeśli informacje zawarte na naszej stronie pozostawiły u Państwa niedosyt w otrzymanych informacjach, zachęcamy do dalszego kontaktu z naszym biurem, celem otrzymania bardziej szczegółowych informacji. Z ogromną przyjemnością odpowiemy na wszystkie Państwa pytanie. Zapraszamy 🙂